Utazz te is féláron!
Iratkozz fel a titkos ajánlatokra is!

vagy

Gyakran ismételt kérdések

  1. Hol találom az akciós ajánlatok érvényességi idejét?

    Az ajánlat érvényessége csomag tartalom mellett, a térkép alatt található.

  2. Hol találom az ajánlatra vonatkozó fizetési feltételeket?

    Az ajánlatban a csomag tartalom mellett, az érvényesség alatt található.

  3. Átutalással szeretném kifizetni a csomag árát. Hogyan jutok hozzá az utaláshoz szükséges bankszámlaszámhoz?

    A kívánt csomag megrendelése során a fizetési módok közt az átutalást szükséges megjelölni, majd a sikeres vásárlást követően visszaigazoló e-mailt küldünk. Az ebben található számlaszámra szükséges átutalni az e-mailben megjelölt összeget (legtöbb esetben a csomag teljes vételárát) a megjelölt fizetési határidőig, az utalás megjegyzésében a terméksorszámra hivatkozva.

  4. Mi történik akkor, ha a bankkártyás fizetési módot választom?

    Ha a vásárlás során a felsorolt fizetési módok közül a bankkártyás fizetést választja, úgy a vásárlás elküldését követő képernyőn szükséges a „Fizetek bankkártyával” gombra kattintani. Így eljut a fizetési felületre, ahol bankkártya adatainak megadásával biztonságosan és azonnal intézheti a kifizetést. Sikeres tranzakció esetén, perceken belül e-mailben küldjük az utazáshoz szükséges vouchert, melyre hivatkozva azonnal foglalható az utazás időpontja a szálláshelynél.

  5. SZÉP kártya birtokos vagyok. Milyen SZÉP kártyával és azok mely zsebéből tudok fizetni az egyes ajánlatoknál?

    Akciós ajánlataink többnyire OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyák szállás, vendéglátás és szabadidő zsebéből is egyaránt fizethetők, kivételt képeznek azonban azok a csomagok, melyeknél feltüntettük, hogy OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyával csak a szálláshely zsebből egyenlíthető ki a maiUtazás.hu felé.

  6. Hogyan tudok OTP SZÉP kártyámmal előrefizetést kezdeményezni?

    A sikeres vásárlást követően küldött visszaigazoló e-mailünkben találhatók az elfogadóhelyre vonatkozó adatok, melyek szükségesek az OTP SZÉP kártyával történő online előrefizetéshez. A fizetés csak a visszaigazoló e-mailben szereplő elfogadóhely felé lehetséges. A fizetést a www.otpszepkartya.hu oldalon a munkavállalóknak menüpont alatt lehet megtenni, regisztrált felhasználóként. Bejelentkezés után, használja az ’Előlegfizetés’ funkciót. A visszaigazolásban szerepel az OTP SZÉP kártya ügyfélszolgálatának telefonszáma, ha az OTP SZÉP kártyával történő előlegfizetéssel kapcsolatban kérdés merülne fel.

  7. Hogyan tudok MKB SZÉP Kártyámmal előrefizetést kezdeményezni?

    A megrendelés során az MKB SZÉP kártya tulajdonos nevét, valamint a kártyán szereplő pár számjegyből álló azonosítószámot szükséges megadni. Így a rendszerünk kiküldi a visszaigazoló e-mailt a fizetés befejezéséhez szükséges információkkal és előrefizetési azonosítókkal. Az összeg elindításához az előrefizetést a https://kartyabirtokos.szepmkb.hu oldalon tudja majd jóváhagyni.

  8. Hogyan tudok K&H SZÉP Kártyámmal előrefizetést kezdeményezni?

    K&H SZÉP kártyával az előrefizetés a K&H SZÉP kártyaközpont felé indított telefonhívással lehet megtenni, mely során átutalás kezdeményezése szükséges K&H SZÉP kártyával. Kérjük a fizetéshez készítse elő K&H SZÉP kártyáját, mert a kártyaszámra szükség lesz a fizetés során. Az elfogadóhely neve, telefonszáma és a kártyaközpont telefonszáma a visszaigazoló e-mailben lesz megtalálható.

  9. A SZÉP kártyámon nincsen elegendő fedezet ahhoz, hogy a csomag teljes árát egyben előreutaljam arról. Fizethetek részben SZÉP kártyával, részben átutalással?

    Osztott fizetés lehetséges, ekkor a megrendelésnél a fizetési módok között a megfelelő SZÉP kártyát szükséges megjelölni, majd a kapott visszaigazoló e-mailben nem csak a SZÉP kártyás előreutaláshoz szükséges adatok, hanem egy a hagyományos utaláshoz használható számlaszám is szerepelni fog, melyre a fennmaradó összeget tudja utalni. Ilyenkor mindenképpen érdemes a szálláshely felé jelezni, hogy több részletben történt a kifizetés, hogy össze tudják párosítani a befizetéseket.

  10. A csomag vételára csak egy vagy több SZÉP kártyáról is utalható?

    Igen, az összeg több részletben, több zsebből vagy több személy SZÉP kártyájáról is utalható. Fontos, hogy minden egyes utalás közleményében fel legyen tüntetve a kifizetendő csomag sorszáma a könnyebb azonosítás miatt. Ilyenkor mindenképpen érdemes a szálláshely felé jelezni, hogy több részletben történt a kifizetés, hogy össze tudják párosítani a befizetéseket.

  11. SZÉP kártyás fizetés esetén hogyan kaphatom meg a leggyorsabban a vouchert?

    A fizetést követően célszerű elküldeni a bizonylat másolatát a szálláshely részére, hogy gyorsabban tudják azonosítani a befizetést. A SZÉP kártyás előreutalások átfutási ideje több munkanap is lehet, a vouchert rendszerünk akkor küldi ki e-mailben, amikor a szálláshely jelezte felénk, hogy a csomag teljes vételára megérkezett számlájukra.

  12. Külföldi utazást fizethetek SZÉP kártyával?

    SZÉP kártyával kizárólag belföldi utak kiegyenlítésére van lehetőség.

  13. Hogyan tudok készpénzzel előre fizetni?

    Ebben az esetben a megrendelés során az átutalást szükséges megjelölni. A kiküldött visszaigazoló e-mailben szereplő bankfiókban tudja befizetni az összeget a megadott bankszámlaszámra.