Iratkozz fel és utazz kétszer annyit, vagy fizess fele annyit
A „Megveszem” gombra kattintással, majd a megrendelési űrlap adatainak kitöltésével lehet megvásárolni az adott ajánlatot.
A kitöltött megrendelési űrlap elküldése után, megjelenik a visszaigazolási oldal. Ez az oldal a főbb vásárlási információkat tartalmazza. A sikeres megrendelésről visszaigazolást küldünk e-mailben is, amelyben megtalálható a megvásárolt termék sorszáma és a kiválasztott fizetési módnak megfelelő típusú fizetéshez szükséges adatok. Amennyiben azonnali bankkártyás fizetés kerül kiválasztásra, úgy a visszaigazoló e-mail már tartalmazni fogja az utazáshoz szükséges vouchert.
Rendszerünk a sikeres megrendeléskor azonnal kiküldi a visszaigazolást, melyet egyes levelezőrendszerek a levélszemétben is tárolhatnak. Amennyiben sehol nem található, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@maiutazas.hu e-mail címen!
A gmail fiókok szűrik a beérkező leveleket, azokat 3 fülre osztják. Ezek közül a promóciók fül alatt tárolhatja el az általunk küldött visszaigazolásokat és vouchereket, így ott érdemes megnézni. Amennyiben a promóciók fül alatt sem található, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@maiutazas.hu e-mail címen!
Az ajánlat érvényessége csomag tartalom mellett, a térkép alatt található.
Az ajánlatban a csomag tartalom mellett, az érvényesség alatt található.
Az ajánlatban a csomag tartalom mellett, az fizetési feltételek alatt található, azon ajánlatoknál, amelyeknél az ajánlatban feltüntetett információkon felül elérhetőek további hasznos információk.
Az ajánlat keretein belül ingyenesen utazó gyermeket nem lehet megjelölni a rendelés során, az Ő érkezését időpont egyeztetéskor szükséges jelezni a szálláshely felé. Azok a gyermekek, akik után életkoruknak megfelelően felár fizetendő, a legtöbb ajánlat esetén a megrendelés során jelölhetőek be, annak megfelelően, hogy hány, az adott életkor sávba tartozó gyermek utazik a felnőttekkel.
Több csomag vásárlása esetén meghosszabbítható az ott tartózkodás, valamint amennyiben a megrendelési űrlapon van lehetőség éjszaka hosszabbítás kiválasztására, akkor a kiválasztható éjszakák számával hosszabbítható a csomag, a szabad helyek függvényében.
Cégünk időszakosan bocsát ki promóciós kuponkódokat, valamint a Hűségprogram keretén belül gyűjtött bónuszpontokat lehet kuponokra váltani, ezeket lehet beváltani az oldalon. A kuponkódok egyszeri vásárlásnál használhatóak fel.
A megrendelési űrlap kitöltésekor, a „Kiegészítők, kedvezmények” pontban a kuponkódot beírva lehet a kuponkód nyújtotta kedvezményt érvényesíteni.
A megrendelés során a vásárló adatait szükséges megadni, hiszen kifizetés után nem névre szóló voucher kerül kiküldésre, így a voucher ajándékozható és bárki számára szabadon felhasználható.
A megrendelési űrlap „Fizetési mód és ajándékozás” pontjában van lehetőség névre szóló utalvány megrendelésére. Itt megadható az ajándékozott neve, mely rákerül majd a voucherre is, annak kiküldése előtt.
A kívánt csomag megrendelése során a fizetési módok közt az átutalást szükséges megjelölni, majd a sikeres vásárlást követően visszaigazoló e-mailt küldünk. Az ebben található számlaszámra szükséges átutalni az e-mailben megjelölt összeget (legtöbb esetben a csomag teljes vételárát) a megjelölt fizetési határidőig, az utalás megjegyzésében a terméksorszámra hivatkozva.
Ha a vásárlás során a felsorolt fizetési módok közül a bankkártyás fizetést választja, úgy a vásárlás elküldését követő képernyőn szükséges a „Fizetek bankkártyával” gombra kattintani. Így eljut a fizetési felületre, ahol bankkártya adatainak megadásával biztonságosan és azonnal intézheti a kifizetést. Sikeres tranzakció esetén, perceken belül e-mailben küldjük az utazáshoz szükséges vouchert, melyre hivatkozva azonnal foglalható az utazás időpontja a szálláshelynél.
Akciós ajánlataink többnyire OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyák szállás, vendéglátás és szabadidő zsebéből is egyaránt fizethetők, kivételt képeznek azonban azok a csomagok, melyeknél feltüntettük, hogy OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyával csak a szálláshely zsebből egyenlíthető ki a maiUtazás.hu felé.
A sikeres vásárlást követően küldött visszaigazoló e-mailünkben találhatóak az elfogadóhelyre vonatkozó adatok, melyek szükségesek az OTP SZÉP kártyával történő előrefizetéshez. A fizetés csak a visszaigazoló e-mailben szereplő elfogadóhely felé lehetséges. A fizetést a www.otpszepkartya.hu oldalon a munkavállalóknak menüpont alatt lehet megtenni, regisztrált felhasználóként. Bejelentkezés után az ’Előlegfizetés’ funkciót szükséges használni. A visszaigazolásban szerepel az OTP SZÉP kártya ügyfélszolgálatának telefonszáma, ha az OTP SZÉP kártyával történő előlegfizetéssel kapcsolatban kérdés merülne fel.
A megrendelés során az MKB SZÉP kártya tulajdonos nevét, valamint a kártyán szereplő pár számjegyből álló azonosítószámot szükséges megadni. Így a rendszerünk kiküldi a visszaigazoló e-mailt a fizetés befejezéséhez szükséges információkkal és előrefizetési azonosítókkal. Az összeg elindításához az előrefizetést a https://kartyabirtokos.szepmkb.hu oldalon lehet majd jóváhagyni.
K&H SZÉP kártyával az előrefizetés a K&H SZÉP kártyaközpont felé indított telefonhívással lehet megtenni, mely során átutalás kezdeményezése szükséges K&H SZÉP kártyával. Kérjük a fizetéshez készítse elő K&H SZÉP kártyáját, mert a kártyaszámra szükség lesz a fizetés során. Az elfogadóhely neve, telefonszáma és a kártyaközpont telefonszáma a visszaigazoló e-mailben lesz megtalálható.
Osztott fizetés lehetséges, ekkor a megrendelésnél a fizetési módok között a megfelelő SZÉP kártyát szükséges megjelölni, majd a kapott visszaigazoló e-mailben nem csak a SZÉP kártyás előreutaláshoz szükséges adatok, hanem egy a hagyományos utaláshoz használható számlaszám is szerepelni fog, melyre a fennmaradó összeget szükséges átutalni. Ilyenkor mindenképpen érdemes a szálláshely felé jelezni, hogy több részletben történt a kifizetés, hogy össze tudják párosítani a befizetéseket.
Igen, az összeg több részletben, több zsebből vagy több személy SZÉP kártyájáról is utalható. Fontos, hogy minden egyes utalás közleményében fel legyen tüntetve a kifizetendő csomag sorszáma a könnyebb azonosítás miatt. Ilyenkor mindenképpen érdemes a szálláshely felé jelezni, hogy több részletben történt a kifizetés, hogy össze tudják párosítani a befizetéseket.
A fizetést követően célszerű elküldeni a bizonylat másolatát a szálláshely részére, hogy gyorsabban tudják azonosítani a befizetést. A SZÉP kártyás előreutalások átfutási ideje több munkanap is lehet, a vouchert rendszerünk akkor küldi ki e-mailben, amikor a szálláshely jelezte felénk, hogy a csomag teljes vételára megérkezett számlájukra.
SZÉP kártyával kizárólag belföldi utak kiegyenlítésére van lehetőség.
A kiválasztott ajánlat megrendelésekor, a megrendelési űrlap „Fizetési mód és ajándékozás” pontjában van lehetőség az utalványhoz tartozó kód megadására, érvényesítésére.
Erzsébet-utalvánnyal, Sodexo utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség.
Ebben az esetben a megrendelés során az átutalást szükséges megjelölni. A kiküldött visszaigazoló e-mailben szereplő bankfiókban szükséges befizetni az összeget a megadott bankszámlaszámra.
Igen, de nem javasoljuk, mert az összeg beazonosítása több hétbe is beletelhet. Készpénzzel történő előre fizetés esetén javasoljuk a bankban bankszámlára történő befizetést. Amennyiben mégis rózsaszín csekkel történne a befizetés célszerű elküldeni a bizonylat másolatát a szálláshely részére.
Amennyiben a visszaigazoló e-mailben a PK Travel Kft szerepel, mint számlatulajdonos, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@maiutazas.hu e-mail címen. Ellenkező esetben a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségen szükséges a szálláshellyel felvenni a kapcsolatot.
A helyszíni fizetésre nincs lehetőség. A csomag ára minden esetben előre fizetendő a vásárlástól számított az ajánlatban a fizetési feltételek címszó alatt meghatározott időn (általában 3-5 napon) belül.
A vouchert rendszerünk akkor küldi ki e-mailben, amikor a szálláshely jelezte felénk, hogy a csomag teljes vételára megérkezett számlájukra.
Időpontot egyeztetés a szálláshellyel történik a termék sorszámára hivatkozva. A szálláshely elérhetőségei a sikeres vásárlás után kapott visszaigazoló e-mailben találhatóak.
A sikeres csomagfoglalás után kapott visszaigazoló e-mail alapján célszerű minél előbb felvenni a kapcsolatot a szálláshellyel.
Időpont egyeztetés nélkül a csomag sajnos nem használható fel. Minden esetben a szálláshely írásos visszaigazolása szükséges a szobafoglalás véglegesítéséhez.
A legtöbb akciós ajánlat alján található egy foglaltsági naptár, mely jelzi a szálláshely által jelölt teltházas és szabad időpontokat. Azonban a táblázat adatai tájékoztató jellegűek, naprakész információt minden esetben a szálláshely tud biztosítani.
A megrendelést követően a teljes vételár előre fizetése szükséges. Azonban van néhány ajánlat, ahol elegendő csak előleg megfizetése. Erről pontos leírás található az ajánlatban a fizetési feltételeknél, valamint a sikeres vásárlást követő visszaigazoló e-mailben.
A vásárlás részleteit (felárak törlése/hozzáadása, plusz csomag hozzárendelése stb.) ügyfélszolgálati munkatársaink tudják kérésére módosítani, mielőtt a csomag vételára kiegyenlítésre kerülne. A csomag kifizetése után módosításra nincs lehetőség.
Az ajánlatok a feltüntetett érvényességi időn belül, a szabad helyek függvényében érvényesek. Amennyiben más időpont nem megfelelő az utalvány felhasználására és a csomag árának fizetése még nem történt meg, az info@maiutazas.hu e-mail címen tudja jelezni, hogy töröltetni kívánja a csomagot. Amennyiben bankkártyás fizetés történt, a megrendeléstől számított 14 napon belül van lehetőség az elállásra, írásban való jelzés alapján, így ez esetben szintén keresse ügyfélszolgálatunk az info@maiutazas.hu e-mail címen.
Igen, a voucher ajándékozható, bárki számára az érvényességi időn belül, valamint a szabad helyek függvényében felhasználható!
Sajnos cserére nincsen lehetőség.
Minden online vásárlás esetén, így a mi oldalunkon keresztül megvásárolt kedvezményes csomag esetén is, a megrendeléstől számított 14 napon belüli írásban való elállás esetén van lehetőség a befizetett összeg visszafizetésére, amennyiben nem rendelkezik időpontfoglalással a szálláshelyen. A visszafizetés folyamata és átfutási ideje a fizetési módnak megfelelően eltérő lehet.
Egy fő esetén is egy teljes csomag megvásárlása szükséges.
Több gyermek elhelyezése esetén a gyermek kedvezmények születési sorrendben értendőek.
Az összes jelenleg futó ajánlatunk a https://www.maiutazas.hu/piacter oldalon található, itt az oldal tetején található szűrők segítségével tud az ajánlatok között keresni, ár, település és további szempontok szerint.
Néhány ajánlatnál e-mailben kerül számla kiküldésre, azonban a levél melléklete csak egy „Minta” számlát tartalmaz. Az eredeti számlát a levélben található piros „Számla letöltéséhez kattintson” ikon-ra kattintva tudja megtekinteni és letölteni.
ÁFA-s számlát a szolgáltatásról a szolgáltatás nyújtója, azaz a szálláshely tud kiállítani az utazás végén. Számlaigényét kérjük, előre jelezze a szálláshely felé.
Az oldalunkon elérhető legtöbb külföldi utat az Utazok.hu Utazási Iroda biztosítja. Az utazási iroda munkatársai hétköznapokon 09-17 óra között érhetőek el a 06-20/444-5545-ös telefonszámon. Ajánlatot kérni több külföldi ajánlat esetén is van mód, az ajánlat alján található árkalkuláció kérésének vagy az ajánlatok alján található hozzászólás elküldésével.
A https://www.maiutazas.hu oldalon, a lap tetején található narancssárga mezőben tud csatlakozni facebook fiókjával vagy a „megadom név/e-mail címemet” linkre kattintva az adatok értelemszerű kitöltésével iratkozhat fel hírlevelünkre.
Az első sikeres vásárlás során a megrendelési űrlap kitöltésekor egyben regisztrál is oldalunkra, létrehozva így egy saját fiókot, ahol láthatja foglalásait, nyomon követheti azokat.
A hírlevél alján található leiratkoztató link segítségével tud leiratkozni.
Az élménycsomagokon nem szerepel név, tehát ajándékozhatóak, bárki számára szabadon felhasználhatóak.
Lehetőség szerint a befizetett összeg beérkezésének napján vagy azt követő munkanapon ajánlott levélként feladásra kerül az utalvány és a hozzá tartozó katalógus.
Az egyedi utalványt csak postai úton tudjuk kiküldeni.
A megrendelő adatait szükséges kitölteni. Az élménycsomagon sem név, sem ár nem fog szerepelni. A megrendelő adatai az ügyintézéshez szükségesek, kapcsolatfelvétel céljából.
A vásárlástól számított 1 éven belül lehet felhasználni a http://www.maiutazas.hu oldalán található ajánlatok megrendelése során.
Egy megrendelés során maximum 30 darab utazási utalvány váltható be.
Igen, az utazási utalvány nem névre szóló, így ajándékozható és bárki számára szabadon felhasználható.
A kifizetést követően e-mailes úton, nyomtatható formátumban megkapja a megrendelésben megadott e-mail címre. Ezt követően postai úton is megérkezik ajánlott küldeményként az Ön által megadott címre.
Nem. Az utazási utalványok kizárólag, átutalással vagy azonnali bankkártyás fizetéssel egyenlíthetőek ki.
Ez esetben az esetlegesen fel nem használt összeg elveszik.
Az utazási utalványhoz tartozó kódot, csak egyszer lehet beváltani. Ugyanazt az utazási utalványt több vásárláshoz nem lehet felhasználni.
Az oldalon történt sikeres hírlevél feliratkozást és belépést követően a jobb oldalon a "buborékra" kattintva tud jelentkezni. A Hűségprogrammal kapcsolatos további információk a https://huseg.maiutazas.hu oldalon találhatóak.