Belépek
Összes ajánlat
Belföldi ajánlatok
Repülős utak
Horvát előfoglalás
%Last Minute repjegyes
Balatoni ajánlatok
Ajándékutalványok
Élménycsomagok
Vásárlási feltételek
Online vitarendezés
Panasztétel
Adatvédelem
Süti beállítások
Elérhetőségeink
Ügyfélszolgálat Hétköznapokon: (08:00-16:30)
Ügyfélszolgálat: info@maiutazas.hu
Munkanapokon: 8:30-16:30
  • Akár 1 évig is érvényes utalványok
  • Egyszerű és biztonságos vásárlás
  • Segítőkész ügyfélszolgálat
  • Kontaktmentes vásárlás

Gyakran ismételt kérdések

  1. Megtetszett egy ajánlat az oldalon, hogyan tudom megvásárolni?

    A „Megveszem” gombra kattintással, majd a megrendelési űrlap adatainak kitöltésével lehet megvásárolni az adott ajánlatot.

  1. Honnan tudom, hogy a megrendelés sikeres volt-e?

    A kitöltött megrendelési űrlap elküldése után, megjelenik a visszaigazolási oldal. Ez az oldal a főbb vásárlási információkat tartalmazza. A sikeres megrendelésről visszaigazolást küldünk e-mailben is, amelyben megtalálható a megvásárolt termék sorszáma és a kiválasztott fizetési módnak megfelelő típusú fizetéshez szükséges adatok. Amennyiben azonnali bankkártyás fizetés kerül kiválasztásra, úgy a sikeres kifizetést követően a visszaigazoló e-mail már tartalmazni fogja az utazáshoz szükséges vouchert.

  1. Megvásároltam a kívánt csomagot, de ez idáig nem kaptam meg a várt visszaigazoló e-mailt. Mi a teendőm?

    Rendszerünk a sikeres megrendeléskor azonnal kiküldi a visszaigazolást, melyet egyes levelezőrendszerek a promóciók vagy spam fül alatt tárolhatnak, így ott is érdemes megnézni. Amennyiben sehol nem található, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@maiutazas.hu e-mail címen!

  1. Hol találom az akciós ajánlatok érvényességi idejét?

    Az ajánlat érvényessége az ajánlat tartalma alatt található.

  1. Hol találom az ajánlatra vonatkozó fizetési feltételeket?

    Az ajánlatban az érvényesség alatt található.

  1. A megrendelési űrlapon szeretném bejelölni, hogy gyermek utazik velünk. Ezt hogyan tudom megtenni? Életkorát vagy a gyermekek számát kell megjelölni?

    Az ajánlat keretein belül ingyenesen utazó gyermeket nem lehet megjelölni a rendelés során, az Ő érkezését időpont egyeztetéskor szükséges jelezni a szálláshely felé. Azok a gyermekek, akik után életkoruknak megfelelően felár fizetendő, a legtöbb ajánlat esetén a megrendelés során jelölhetőek be, annak megfelelően, hogy hány, az adott életkor sávba tartozó gyermek utazik a felnőttekkel.

  1. Több csomag megvásárlásával meghosszabbíthatom a tartózkodási időt?

    Több csomag vásárlása esetén meghosszabbítható az ott tartózkodás, valamint amennyiben a megrendelési űrlapon van lehetőség éjszaka hosszabbítás kiválasztására, akkor a kiválasztható éjszakák számával hosszabbítható a csomag, a szabad helyek függvényében.

  1. A megrendelési oldalon mi az a kuponkód?

    Cégünk időszakosan bocsát ki promóciós kuponkódokat, valamint a Hűségprogram keretén belül gyűjtött bónuszpontokat lehet kuponokra váltani, ezeket lehet beváltani az oldalon. A kuponkódok egyszeri vásárlásnál használhatóak fel.

  1. Már rendelkezem kuponkóddal, hol tudom beváltani?

    A megrendelési űrlap kitöltésekor, a „Fizetési mód és ajándékozás” pontban az "Ajándékutalvány/kuponkód beváltása" opciót kiválasztva és a kuponkódot beírva lehet a kuponkód nyújtotta kedvezményt érvényesíteni.

  1. Ajándékba szeretnék csomagot vásárolni. Az én adataimat vagy az ajándékozott adatait szükséges megadni a megrendelés során?

    A megrendelés során a vásárló adatait szükséges megadni, hiszen kifizetés után nem névre szóló voucher kerül kiküldésre, így a voucher ajándékozható és bárki számára szabadon felhasználható.

  1. Névre szóló utalványt szeretnék ajándékba adni. Hogyan tehetem meg?

    A megrendelési űrlap „Fizetési mód és ajándékozás” pontjában van lehetőség névre szóló utalvány megrendelésére. Itt megadható az ajándékozott neve, mely rákerül majd a voucherre is, annak kiküldése előtt.

  1. Átutalással szeretném kifizetni a csomag árát. Hogyan jutok hozzá az utaláshoz szükséges bankszámlaszámhoz?

    A kívánt csomag megrendelése során a fizetési módok közt az átutalást szükséges megjelölni, majd a sikeres vásárlást követően visszaigazoló e-mailt küldünk. Az ebben található számlaszámra szükséges átutalni az e-mailben megjelölt összeget (legtöbb esetben a csomag teljes vételárát) a megjelölt fizetési határidőig, az utalás megjegyzésében a terméksorszámra hivatkozva.

  1. Mi történik akkor, ha a bankkártyás fizetési módot választom?

    Ha a vásárlás során a felsorolt fizetési módok közül a bankkártyás fizetést választja, úgy a vásárlás elküldését követő képernyőn szükséges a „Fizetek bankkártyával” gombra kattintani. Így eljut a fizetési felületre, ahol bankkártya adatainak megadásával biztonságosan és azonnal intézheti a kifizetést. Sikeres tranzakció esetén, perceken belül e-mailben küldjük az utazáshoz szükséges vouchert, melyre hivatkozva azonnal foglalható az utazás időpontja a szálláshelynél.

  1. SZÉP kártya birtokos vagyok. Milyen SZÉP kártyával és azok mely zsebéből tudok fizetni az egyes ajánlatoknál?

    Akciós ajánlataink többnyire OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyák szállás, vendéglátás és szabadidő zsebéből is egyaránt fizethetők, kivételt képeznek azonban azok a csomagok, melyeknél feltüntettük, hogy OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyával csak a szálláshely zsebből egyenlíthető ki a maiUtazás.hu felé.

  1. Hogyan tudok OTP SZÉP kártyámmal előrefizetést kezdeményezni?

    A sikeres vásárlást követően küldött visszaigazoló e-mailünkben találhatóak az elfogadóhelyre vonatkozó adatok, melyek szükségesek az OTP SZÉP kártyával történő előrefizetéshez. A fizetés csak a visszaigazoló e-mailben szereplő elfogadóhely felé lehetséges. A fizetést a www.otpszepkartya.hu oldalon a munkavállalóknak menüpont alatt lehet megtenni, regisztrált felhasználóként. Bejelentkezés után az ’Előlegfizetés’ funkciót szükséges használni. A visszaigazolásban szerepel az OTP SZÉP kártya ügyfélszolgálatának telefonszáma, ha az OTP SZÉP kártyával történő előlegfizetéssel kapcsolatban kérdés merülne fel.

  1. Hogyan tudok MKB SZÉP Kártyámmal előrefizetést kezdeményezni?

    A megrendelés során az MKB SZÉP kártya tulajdonos nevét, valamint a kártyán szereplő pár számjegyből álló azonosítószámot szükséges megadni. Így a rendszerünk kiküldi a visszaigazoló e-mailt a fizetés befejezéséhez szükséges információkkal és előrefizetési azonosítókkal. Az összeg elindításához az előrefizetést a https://kartyabirtokos.szepmkb.hu oldalon lehet majd jóváhagyni.

  1. Hogyan tudok K&H SZÉP Kártyámmal előrefizetést kezdeményezni?

    K&H SZÉP kártyával az előrefizetés a K&H SZÉP kártyaközpont felé indított telefonhívással lehet megtenni, mely során átutalás kezdeményezése szükséges K&H SZÉP kártyával. Kérjük a fizetéshez készítse elő K&H SZÉP kártyáját, mert a kártyaszámra szükség lesz a fizetés során. Az elfogadóhely neve, telefonszáma és a kártyaközpont telefonszáma a visszaigazoló e-mailben lesz megtalálható.

  1. A SZÉP kártyámon nincsen elegendő fedezet ahhoz, hogy a csomag teljes árát egyben előreutaljam arról. Fizethetek részben SZÉP kártyával, részben átutalással?

    Osztott fizetés lehetséges, ekkor a megrendelésnél a fizetési módok között a megfelelő SZÉP kártyát szükséges megjelölni, majd a kapott visszaigazoló e-mailben nem csak a SZÉP kártyás előreutaláshoz szükséges adatok, hanem egy a hagyományos utaláshoz használható számlaszám is szerepelni fog, melyre a fennmaradó összeget szükséges átutalni. Ilyenkor mindenképpen érdemes a szálláshely felé jelezni, hogy több részletben történt a kifizetés, hogy össze tudják párosítani a befizetéseket.

  1. A csomag vételára csak egy vagy több SZÉP kártyáról is utalható?

    Igen, az összeg több részletben, több zsebből vagy több személy SZÉP kártyájáról is utalható. Fontos, hogy minden egyes utalás közleményében fel legyen tüntetve a kifizetendő csomag sorszáma a könnyebb azonosítás miatt. Ilyenkor mindenképpen érdemes a szálláshely felé jelezni, hogy több részletben történt a kifizetés, hogy össze tudják párosítani a befizetéseket.

  1. SZÉP kártyás fizetés esetén hogyan kaphatom meg a leggyorsabban a vouchert?

    A fizetést követően célszerű elküldeni a bizonylat másolatát a szálláshely részére, hogy gyorsabban tudják azonosítani a befizetést. A SZÉP kártyás előreutalások átfutási ideje több munkanap is lehet, a vouchert rendszerünk akkor küldi ki e-mailben, amikor a szálláshely jelezte felénk, hogy a csomag teljes vételára megérkezett számlájukra.

  1. Külföldi utazást fizethetek SZÉP kártyával?

    SZÉP kártyával kizárólag belföldi utak kiegyenlítésére van lehetőség.

  1. Utazási utalvánnyal rendelkezem. Hogyan és hol válthatom be a vásárlás során?

    A kiválasztott ajánlat megrendelésekor, a megrendelési űrlap „Fizetési mód és ajándékozás” pontjában, az "Ajándékutalvány/kuponkód beváltása" opciót kiválasztva van lehetőség az utalványhoz tartozó kód megadására, érvényesítésére.

  1. Hogyan tudok készpénzzel előre fizetni?

    Ebben az esetben a megrendelés során az átutalást szükséges megjelölni. A kiküldött visszaigazoló e-mailben szereplő bankfiókban szükséges befizetni az összeget a megadott bankszámlaszámra.

  1. Rózsaszín csekkel történő fizetés lehetséges-e?

    Nem javasoljuk, mert az összeg beazonosítása több hétbe is beletelhet. Készpénzzel történő előre fizetés esetén javasoljuk a bankban bankszámlára történő befizetést. Amennyiben mégis rózsaszín csekkel történne a befizetés célszerű elküldeni a bizonylat másolatát a szálláshely részére.

  1. Hogyan jutok hozzá a külföldről történő utaláshoz szükséges adatokhoz (IBAN, SWIFT)?

    Amennyiben a visszaigazoló e-mailben a Szállás és Utazás Kft. szerepel, mint számlatulajdonos, akkor a visszaigazoló e-mail tartalmazni fogja ezen adatokat. Ellenkező esetben a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségen szükséges a szálláshellyel felvenni a kapcsolatot.

  1. Van lehetőség helyszíni fizetésre?

    A helyszíni fizetésre nincs lehetőség. A csomag ára minden esetben előre fizetendő a vásárlástól számított az ajánlatban a fizetési feltételek címszó alatt meghatározott időn (általában 3-5 napon) belül.

  1. Mikor kapom meg az utazáshoz szükséges vouchert?

    A vouchert rendszerünk akkor küldi ki e-mailben, amikor a szálláshely jelezte felénk, hogy a csomag teljes vételára megérkezett számlájukra.

  1. Megrendeltem a terméket. Kivel és hogyan tudok időpontot egyeztetni?

    Időpontot egyeztetés a szálláshellyel történik a termék sorszámára hivatkozva. A szálláshely elérhetőségei a sikeres vásárlás után kapott visszaigazoló e-mailben találhatóak.

  1. Mikor érdemes időpontot egyeztetni?

    A sikeres csomagfoglalás után kapott visszaigazoló e-mail alapján célszerű minél előbb felvenni a kapcsolatot a szálláshellyel.

  1. Szükséges-e időpontot egyeztetni?

    Időpont egyeztetés nélkül a csomag sajnos nem használható fel. Minden esetben a szálláshely írásos visszaigazolása szükséges a szobafoglalás véglegesítéséhez.

  1. Hol találok információt a szabad, foglalható időpontokról?

    A legtöbb akciós ajánlat alján található egy foglaltsági naptár, mely jelzi a szálláshely által jelölt teltházas és szabad időpontokat. Azonban a táblázat adatai tájékoztató jellegűek, naprakész információt minden esetben a szálláshely tud biztosítani.

  1. A megrendelés teljes összegét szükséges-e előre kifizetni?

    A megrendelést követően a teljes vételár előre fizetése szükséges. Azonban van néhány ajánlat, ahol elegendő csak előleg megfizetése. Erről pontos leírás található az ajánlatban a fizetési feltételeknél, valamint a sikeres vásárlást követő visszaigazoló e-mailben.

  1. A megrendelt csomag részleteit utólag tudom módosítani?

    A vásárlás részleteit (felárak törlése/hozzáadása, plusz csomag hozzárendelése stb.) ügyfélszolgálati munkatársaink tudják kérésére módosítani, mielőtt a csomag vételára kiegyenlítésre kerülne. A csomag kifizetése után módosításra nincs lehetőség.

  1. Mi a teendőm akkor, ha megvásárolom az adott csomagot, és azt követően a szálláshellyel való egyeztetéskor kiderül, hogy az általunk kívánt időpontban nincsen szabad hely?

    Az ajánlatok a feltüntetett érvényességi időn belül, a szabad helyek függvényében érvényesek. Amennyiben más időpont nem megfelelő az utalvány felhasználására és a csomag árának fizetése még nem történt meg, az info@maiutazas.hu e-mail címen tudja jelezni, hogy töröltetni kívánja a csomagot. Amennyiben bankkártyás fizetés történt, a megrendeléstől számított 14 napon belül van lehetőség az elállásra, írásban való jelzés alapján, így ez esetben szintén keresse ügyfélszolgálatunk az info@maiutazas.hu e-mail címen.

  1. A megvásárolt voucheremet el szeretném ajándékozni. Van rá lehetőség?

    Igen, a voucher ajándékozható, bárki számára az érvényességi időn belül, valamint a szabad helyek függvényében felhasználható!

  1. A már megvásárolt, kifizetett csomagot van e lehetőség becserélni egy másik csomagra?

    Sajnos cserére nincsen lehetőség.

  1. Le szeretném mondani a megvásárolt csomagot. Van rá lehetőség, hogy a kifizetett összeget visszafizessék részemre?

    Minden online vásárlás esetén, így a mi oldalunkon keresztül megvásárolt kedvezményes csomag esetén is, a megrendeléstől számított 14 napon belüli írásban való elállás esetén van lehetőség a befizetett összeg visszafizetésére, amennyiben nem rendelkezik időpontfoglalással a szálláshelyen. A visszafizetés folyamata és átfutási ideje a fizetési módnak megfelelően eltérő lehet.

  1. Az ajánlatok egy fő esetén is igénybe vehetőek?

    Egy fő esetén is egy teljes csomag megvásárlása szükséges.

  1. Több gyermekkel utaznék. Milyen sorrendben érvényesek a gyermekkedvezmények?

    Több gyermek elhelyezése esetén a gyermek kedvezmények születési sorrendben értendőek.

  1. Hogyan tudok a maiUtazás.hu oldalon igényeimnek megfelelően keresni/szűrni az akciós ajánlatok között?

    Az összes jelenleg futó ajánlatunk a https://www.maiutazas.hu/piacter oldalon található, itt az oldal tetején található szűrők segítségével tud az ajánlatok között keresni, ár, település és további szempontok szerint.

  1. ÁFA-s számlára van szükségem. Hogyan juthatok hozzá?

    ÁFA-s számlát a szolgáltatásról a szolgáltatás nyújtója, azaz a szálláshely tud kiállítani az utazás végén. Számlaigényét kérjük, előre jelezze a szálláshely felé.

  1. Külföldi ajánlatokkal kapcsolatban hol tudok érdeklődni, árajánlatot kérni?

    Az oldalunkon elérhető legtöbb külföldi utat a Szállás és Utazás Kft. biztosítja. Az utazási iroda munkatársai munkanapokon 08:30-16:30 óra között érhetőek el a +36 20 415 4446-os telefonszámon vagy a travel@maiutazas.hu e-mail címen.

  1. Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

    A https://www.maiutazas.hu oldalon, a lap tetején található narancssárga mezőben tud csatlakozni facebook fiókjával vagy a „megadom név/e-mail címemet” linkre kattintva az adatok értelemszerű kitöltésével iratkozhat fel hírlevelünkre.

  1. Regisztrálni szeretnék az oldalon. Hogyan tehetem ezt meg?

    Az első sikeres vásárlás során a megrendelési űrlap kitöltésekor egyben regisztrál is oldalunkra, létrehozva így egy saját fiókot, ahol láthatja foglalásait, nyomon követheti azokat.

  1. Nem szeretnék több hírlevelet kapni. Hogyan tudok leiratkozni?

    A hírlevél alján található leiratkoztató link segítségével tud leiratkozni.

  1. Az élménycsomag névre szóló utalvány?

    Az élménycsomagokon nem szerepel név, tehát ajándékozhatóak, bárki számára szabadon felhasználhatóak.

  1. Mikor érkezik meg részemre az élménycsomag?

    A rendelés során kiválasztatott szállítási módtól függően 1-5 munkanapon belül.

  1. E-mailben megkaphatom-e az élménycsomagot?

    Az egyedi utalványt csak postai úton tudjuk kiküldeni.

  1. Ajándékozni szeretném az élménycsomagot, az én adataimat vagy az ajándékozott adatait szükséges megadni a megrendelés során?

    A megrendelő adatait szükséges kitölteni. Az élménycsomagon sem név, sem ár nem fog szerepelni. A megrendelő adatai az ügyintézéshez szükségesek, kapcsolatfelvétel céljából.

  1. Utazási utalvány vásárlásán gondolkozok. Meddig érvényes egy megvásárolt utazási utalvány?

    A vásárlástól számított 1 éven belül lehet felhasználni a http://www.maiutazas.hu oldalán található ajánlatok megrendelése során.

  1. Egy megrendelés során hány utazási utalványt válthatok be egyszerre?

    Egy megrendelés során maximum 30 darab utazási utalvány váltható be.

  1. Ajándékozható az utazási utalvány?

    Igen, az utazási utalvány nem névre szóló, így ajándékozható és bárki számára szabadon felhasználható.

  1. Hogyan jutok hozzá a megvásárolt utazási utalványhoz/utalványokhoz?

    A kifizetést követően e-mailes úton, nyomtatható formátumban megkapja a megrendelésben megadott e-mail címre.

  1. Az utazási utalványt SZÉP kártyával kifizethetem?

    Nem. Az utazási utalványok kizárólag, átutalással vagy azonnali bankkártyás fizetéssel egyenlíthetőek ki.

  1. Ha nagyobb értékű utazási utalványt szeretnék beváltani, mint a megvásárolni kívánt csomag, a különbözet visszajár?

    Ez esetben az esetlegesen fel nem használt összeg elveszik.

  1. Hányszor válható be az utazási utalvány?

    Az utazási utalványhoz tartozó kódot, csak egyszer lehet beváltani. Ugyanazt az utazási utalványt több vásárláshoz nem lehet felhasználni.